رجیستا یک سرویس آنلاین برای ساختن سایت و فروشگاه اینترنتی است. این سرویس با هدف بهبود شرایط اینترنت پارسی، قدم در این راه گذاشته و قوانین خود را با توجه به این مقصود، تعریف کرده است.

خواهشمندیم، برای استفاده بهتر از خدمات و امکانات ما و رفع هرگونه ابهام در این خصوص، قوانین را به طور کامل و با دقت مطالعه کنید.

مقررات عمومی

  • تمامی فعالیت‌های وب‌سایت رجیستا، بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک، با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌شود و از کاربران این وب‌سایت نیز، انتظار مشابهی می‌رود.
  • وب‌سایت رجیستا اجازه دارد، که در هر زمان نسبت به ویرایش و اصلاح شروط و قوانین کار خود اقدام کند. اما در صورتی که این قوانین، تاثیر مستقیمی روی کاربران و تصمیمات آن‌ها داشته باشد، رجیستا خود را موظف می‌داند که شرایط جدید را حتماً به اطلاع کاربران برساند و فرصت لازم را برای عکس‌العمل‌ در اختیار آن‌ها قرار دهد.

تعهدات رجیستا

رجیستا، تعهدات مشخصی نسبت به کار و کاربران خود دارد که در ادامه به طور واضح و دقیق مشخص شده‌اند:

  • وب‌سایت رجیستا متعهد می‌شود که اطلاعات مورد نیاز کاربر را برای تصمیم‌گیری به صورت شفاف و دقیق در اختیار وی قرار دهد و در جهت رفع ابهامات کاربران تلاش کند.
  • وب‌سایت رجیستا، نسبت به اصول کاری خود متعهد است و تمامی سعی خود را در راستای انجام راهکارها و اصول درست و اساسی در فعالیت‌های خود، به کار می‌گیرد. 
  • وب‌سایت رجیستا، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتویات وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی کاربران خود به عهده ندارد و هیچ‌گونه تعهدی نسبت به درستی آنچه گفته می‌شود، نخواهد داشت.
  • وب‌سایت رجیستا، تمامی تلاش خود را برای حفظ، نگهداری و ارائه بهترین کیفیت، سرعت و عدم اختلال می‌کند. با این حال، در مقابل برخی از مواردی که بدون دخالت و کنترل رجیستا رخ می‌دهد، مانند؛ قطعی احتمالی توسط دیتا سنتر یا بروز سایر مشکلات ناگهانی در سامانه، تعهدی ندارد. در این گونه موارد، تیم رجیستا تمامی تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت خواهد کرد. توجه داشته باشید که در چنین مواردی، شکیبایی شما به رفع مشکل در سریع‌ترین حالت ممکن، کمک شایانی خواهد کرد.
  • پشتیبانی وب‌سایت رجیستا، در جهت ارائه مشاوره و رفع مشکلات کاربران ایجاد شده است و گاهی ممکن است به دلیل حجم بالای تماس‌ها، قادر به پاسخگویی سریع نباشد. خواهشمندیم در این موارد صبور باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگو شما باشیم.
  • مالکیت مادی مقاله‌ها‌ و محتوای وب‌سایت رجیستا به آدرس (www.regista.ir) متعلق به این برند است. در خصوص مالکیت معنوی چنانچه استراتژی، کلمات کلیدی و ویرایش کلی از سمت مجموعه صورت گرفته باشد، بدیهی است مالکیت معنوی نیز متعلق به رجیستا می‌باشد. در غیر این صورت با توجه به استعلام رسمی و مکتوب هر فرد یا سازمان از طریق ایمیل رسمی برند رجیستا (info@regista.ir)، نام نویسنده مقاله به فرد یا سازمان استعلام گیرنده اعلام خواهد شد.

تعهدات کاربران

کاربران و مشتریان نیز، تعهداتی نسبت به فعالیت در وب‌سایت های طراحی شده با رجیستا دارند که در ادامه عنوان شده است:

  • فعالیت کاربران رجیستا باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی و اخلاقی باشد. در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، وب‌‎سایت رجیستا حق دارد نسبت به قطع همکاری با کاربر یا بازگشت مبلغ پرداختی بابت سرویس، تصمیم‌گیری کند.
  • فعالیت کاربر، نباید باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران فارسی وب شود و ترجیحاً به نحوی باشد که حیطه کاری و محصولات/خدمات کاربر را، با شفافیت برای مخاطبان مشخص کند.
  • هویت و اطلاعات تماس کاربر باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد.

موارد ممنوع

  • رعایت قانون جرائم رایانه ای.
  • رعایت موازین اخلاقی.
  • عدم انتشار مطالبی که دربردارنده توهین به ادیان الهی باشد.
  • توجه به فهرست مصادیق محتوای مجرمانه.
  • رعایت قوانین کشوری و پرهیز از انتشار مطالب خلاف امنیت و استقلال ملی.
  • تجاوز به حریم خصوصی و قانونی دیگران به روش‌های مختلف.
  • فعالیت‌هایی که موجب ضرر و زیان به سایرین می‌شود.
  • بر هم زدن نظم و رعایت نکردن اخلاق.
  • رعایت قوانین بین المللی در رابطه با استفاده از شبکه جهانی اینترنت و سایت‌های اینترنتی.
  • مصادیق مجرمانه طبق قانون مجازات اسلامی، جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیک و سایر قوانین جمهوری اسلامی ایران.
  • هر گونه فعالیت در جهت نفوذ به پایگاه داده رجیستا.
  • محتوایی که به طور مستقیم یا تلویحی، نسبت به یک نژاد، قوم، مذهب، ملیّت یا جنسیتی تبعیض قائل شود.
  • عدم استفاده از فضا و امكانات رجیستا براﻯ آسیب رساندن به افراد، شبكه‌ها یا كامپیوترهاﻯ اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی.

مالکیت فکری

کلیه محتویات وب‌سایت اختصاصی رجیستا (به آدرس www.regista.ir)، متعلق به شرکت پویا ارتباط بوده و مشمول قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی می‌باشد. بنابراین حق پیگرد در هنگام مشاهده هرگونه استفاده از آن‌ها برای مقاصد تجاری و غیرتجاری، بدون دریافت اجازه کتبی، برای شرکت پویا ارتباط محفوظ است.

تحویل خدمات

کلیه دامنه ها پس از واریز وجه به صورت آنی ثبت می شوند.

حداکثر زمان تحویل سایت ساز نیز 24 ساعت می باشد.

استرداد وجه

در صورتی که به هر دلیلی، وب‌سایت رجیستا قادر به ارائه خدمات ذکر شده در صفحه تعرفه‌های خود نباشد، موظف است مبلغ دریافت شده از کاربر را به طور کامل به وی بازگرداند.

اما در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو همکاری بگیرد، رجیستا فقط در طی 7 روز ابتدای همکاری، موظف به بازگشت وجه است. در صورتی که بیش از 7 روز از زمان آغاز همکاری گذشته باشد، تصمیم‌گیری در زمینه بازگشت وجه، کاملاً به عهده این وب‌سایت است و هیچ‌گونه تعهدی در این زمینه وجود ندارد.

بازگشت وجه فقط برای سرویس های سایت ساز می باشد.امکان بازگشت وجه ثبت،تمدید و انتقال دامنه بدلیل قوانین بین المللی امکان پذیر نمی باشد.

درخواست استرداد وجه با ارسال تیکت از طریق سامانه کاربران رجیستا به آدرس my.regista.ir در بخش فروش و مالی فراهم دیده شده است. پس از بررسی حداکثر تا 72 ساعت مبلغ واریز شده پس از کسر هزینه های ثبت دامنه (در صورت ثبت) به کاربر واریز می گردد.

حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه مشکل و وجود هرگونه اختلاف در مفاد این تعهدنامه، شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان خوزستان نسبت به انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن قضاوت خواهد کرد.

شکایات

در صورتی که کاربر، هر گونه شکایت از خدمات رجیستا داشته باشد ، با ورود در سامانه کاربران رجیستا با ارسال تیکت در بخش پشتیبانی به آدرس my.regista.ir اعتراض خود را اعلام نماید. رجیستا پس از بررسی نتیجه اعتراض را به وی از طریق سامانه یاد شده اعلام می نماید. در صورتیکه کاربر از نتیجه اعتراض خود ناراضی باشد می تواند در سایت اینماد درخواست شکایت ثبت و پیگیری نماید.

فورس ماژور

در صورت بروز حوادثی که کنترل آن‌ها از دست مسئولان وب‌سایت رجیستا یا کاربران خارج باشد، مسئولیتی در قبال تعهدات بیان شده در این قرارداد وجود نخواهد داشت. این حوادث شامل مواردی از قبیل آتش‌سوزی، زلزله، قطع برق، قطع شبکه، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، سیل و … می‌شود.

مکاتبات

تمامی مکاتباتی که از طریق تلفن، ایمیل، تلگرام و سایر مسیرهای ارتباطی با کاربران صورت می‌گیرد، به صورت کامل بایگانی می‌شود تا در موارد خاص، ارجاع آن‌ها امکان‌پذیر باشد.